הי, יש לי כמה שאלות: 1.האם יש חוק שמחייב תשלום ועד בית 2. האם בעל בית של דירה ריקה חייב בתשלום 3. האם אפשר לתבוע אם לא חברים באגודה לתרבות הדיור, והאם אפשר לתבוע סכום גבוה יותר ממה שחייב הדייר על עוגמת נפש או סיבה אחרת? תודה
היא ריקה. כן, מותר לתבוע ואין קשר האם יש או אין חברות בתרבות הדיור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאיתור נזילות". תפקידו לא לתקן אלא רק לתת דו"ח עם צילומים טרמיים ובו לקבוע מהו מקור הליקויים, האם ברכוש המשותף או בדירה מעל או שניהם גם יחד. לשאלתך האם בעלי הפנטהוז חייבים להתחייב לשלם על הבדיקה, התשו...
המשך תשובה