אני גר קומה ראשונה והשכן מקומת הקרקע שנמצאת תחתיי מגדל תוקים יש לו המון תוקים והמון כלובים וזה מרעיש מה עושים הוא לא מוכן לסלק אותן
חוקי ולכן תוכלו לפגוש עו"ד על מנת להגיש תביעה מתאימה הן לסילוק המפגע והן לפיצוי כספי בגין המטרד ועוגמת הנפש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
המקורי לפי תכניות הבניין ו/או אם הם לא מתוחזקים בצורה טובה ולכן דולפים- הרי שקיימת עילה וכדאי שתפני להפגש עפ עו"ד כדי שינפיק מכתב התראה ו/או כתב תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה