אני גר בקומה הראשונה של בית משותף. לאחרונה מנסים 4 משפחןת מתוך 6 לבצע מיחטף דמוקרטי ולהעביר את מיקום פחי הזבל מהחלק האחורי של הבנין לחזית ממש מתחת לביתי. וזאת בטענה כי הפח במקומו הנוכחי מפריע לכניסת מכוניות לחצר(מצוץ מהאצבע) הצעתי להם פיתרון שלא יפגע באיכות החיים שלי ויחסוך לכולם המון כסף מהם האפשרויות שלי להרוג את הרעיון האווילי הזה
תוכניות הבניין והתשריט. בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כי מדירתו לא נגרם שום נזק או מיפגע או נזילה או מעבר מים לדירה אחרת. זאת אף בהנחה שהקמת הגגון היא חוקית. אם אינה חוקית, אז טיעוניך חזקים אף יותר. היות והגגון הותקן יש מאין, הרי שהשכן יצטרך למצוא פיתר...
המשך תשובה