עו"ד נכבד, קיימת תופעה בבניין שלנו שבו דיירת משאירה את דלתות הכניסה הראשיות לבניין ודלת חדר האשפה פתוחות לגמרי, זאת בכדי שחתולי רחוב יכנסו בלילה פנימה. לא עזרו כל הפניות אליה וכן מכתב מוועד הבית ומהאגודה לתרבות הדיור. אם תתקבל החלטת רוב על איסור השארת הדלתות פתוחות, באסיפה עם פרסום פרוטוקול בלוח המודעות, האם זה יכול לחייב אותה ואם תמשיך בכך, אפשרי יהיה לתבוע אותה, או שאפשר להגיש תביעה גם ללא צורך בקבלת החלטה כזו באסיפה. (אצלנו קיים תקנון מצוי). תודה לעו"ד פרץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוסמכים לסייע לכם בנסיבות אילו ולכן מיותר לפנות. מה שצריך לעשות זה באמצעות עו"ד להנפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה