שלום, הסכם פשרה בין שכנים שנחתם מול המפקחת לרישום מקרקעין - האם יש לו תוקף של פסק דין? האם הוא מתיישן? המפקחת עשתה חלוקה של החצר האחרוית של הבניין (זה בניין משותף של 4 משפחות) בשנת 92 ועכשיו אחד השכנים שהיה צד להסכם טוען שההסכם לא בתוקף. אגב, ההסכם לא נרשם בטאבו. תודה
פסק דין. אם צד כלשהו מפר אותו, אז ניתן להגיש תביעה וההתיישנות מתחילה מיום הפרת ההסכם, ולא מהיום שהוא נכרת או אושר על ידי בית המשפט. יום ההפרה הוא היום הקובע לעניין ההתיישנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדמה שזה לא חוקי. הסיבה לכך היא שמדובר בתחזוקה של רכוש משותף לכולם ולכן כולם צריכים להשתתף בהכל, וזה ממש לא רלבנטי שבמקרה זה עובר בשטח שלך, ולכן, בהתאמה, אתה לא צריך להיות מקופח כתוצאה מכך. ...
המשך תשובה