הנחתי שקיות בגדים בכניסה לדלת ביתי, כשהגעתי הביתה השקיות כבר לא היו שם , דפקתי בדלת השכנה אשר דלתה סמוכה לשלי שאלתי היכן השקיות והיא טענה בזבל, ירדתי לחפש בזבל אבל לא מצאתי כבר דבר מלבד צעיף דלי שכבר היה ספוג במיצי אשפה. כתבתי לה מכתב התראה והיא לא התייחסה. האם יש לי סיכוי בתביעה קטנה,??
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מומחה מטעם הערכאה השיפוטית והוא שיקבע מהי הדרך הטובה ביותר לפתרון הבעיה. בעיקרון ולכאורה ניתן לטעון כי מי שעשה קו ביוב פרטי הוא שמלכתחילה פעל באופן חד צדדי ואסור לקחת החוק לידיו. יש אף חובה על בעל דיר...
המשך תשובה