מה עליי לעשות כמוכרת דירה, שהשכן מעליי מרעיש בלילות עד 1-2 לפנות בוקר? גורר רהיטים, לפעמים במשך שעתיים. וזה עושה רעש חזק. לא עזר שפנינו אליו, זה קורה לפעמים כמה פעמים בשבוע ולפעמים פחות. האם צריך להכניס סעיף בחוזה כדי שלא יתבעו אותי במידה והקונים יסבלו? איך אפשר למכור דירה ככה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לא שייך לשאלה האם זה נעשה במרפסת או על הגג או בתוך הדירה. מציע כי תפגש עם עו"ד כדי שיוציא להם מכתב אזהרה לפני תביעה. בכל ענין אחר אפשר גם בטלפון ...
המשך תשובה