השכנים שמתחתיי תלו מאוורר מזגן בצד החיצוני לבניין באופן שגבוה מתקרת דירתם. מהו הגבול העליון שבו השטח שלהם? רצפת דירתי? או שמא הצד החיצוני של הבניין הוא רכוש משותף ובכלל אסור להם להשתמש בו? כל שאר הדיירים השתמשו בנישה ייעודית שממוקמת בתוך הדירה.
אציע כי תפגשו עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפי שתיארת הענין אינו חוקי אך כדאי שתפני להפגש עם עו"ד שאף ינפיק מכתב התראה לפני תביעה. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה