בחזית הבית בחלון הסלון יש לי 3 אדניות עם תחתיות כנדרש.אותן אני משקה פעם בשבוע. אין טפטופים -היה מקרה חריג אחד, אז הוזמנה לי משטרת השכונות של גבעתיים בדקה והלכה.. ביום ו' 7/08/16, קבלתי פתאום מכתב תלונה באמצעות עו"ד שעלי להסיר את האדניות או לחילופין לעשות גגון היה ולא אגיב תוך 30 יום המקרה יועבר למפקחת על רישום בתים משותפים ואאלץ לשאת בכל ההוצאות המשפטיות. מה לעשות ? בברכה, ישראלי חיה
להגיב לו באמצעות עו"ד ולכן אציע כי תפני להפגש עם עו"ד. בכל שלאה נוספת ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בשטח האווירי. חייבת להיות פלישה והסגת גבול של הענפים של העץ של השכן אל תוך השטח הפיזי ששייך לך. אם זה המצב, הרי שקיימת עילת תביעה ואתה צריך לפנות ולהפגש עם עורך דין. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה