שכנה שלקחה את וועד הבית , וגם מנקה את המדרגות.. באופן קבוע מדליקה באור יום את כל האורות בבניין ובחניה. ובמקלט שסגור ... היא עושה זאת כדי להתגרות בי.. היות ואנו מסוכסכות... והיא יודעת שמפריע לי שהאורות דולקים ללא צורך באור יום. מדובר ב-4 מנורות בשביל הכניסה , 3 בחניה . ובפח האשפה והמקלט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לאיתור נזילות". תפקידו לא לתקן אלא רק לתת דו"ח עם צילומים טרמיים ובו לקבוע מהו מקור הליקויים, האם ברכוש המשותף או בדירה מעל או שניהם גם יחד. לשאלתך האם בעלי הפנטהוז חייבים להתחייב לשלם על הבדיקה, התשו...
המשך תשובה