שלום, קיימת נזילנה של זרם מים פעיל משכנים שמעלי. לאחר דין ודברים מול השכנים הם לא מוכנים להודות שהבעיה אלהם. אני יודע שתביעה זה הליך שלוקח את הזמן שלו. מכיוון שמדובר בזרם מים של ממש שחודר לדירתי, האם אני יכול לנתק להם את זרם המים?
את החוק לידיים. עליך לפנות להפגש עם עו"ד בדחיפות. אין עסקינן בהליך מורכב או ארוך. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כי מדירתו לא נגרם שום נזק או מיפגע או נזילה או מעבר מים לדירה אחרת. זאת אף בהנחה שהקמת הגגון היא חוקית. אם אינה חוקית, אז טיעוניך חזקים אף יותר. היות והגגון הותקן יש מאין, הרי שהשכן יצטרך למצוא פיתר...
המשך תשובה