שלום, אני גר בבית פרטי והשכנים הניחו פסולת על המדרכה "שלי" בצורה כזאת שהפסולת נשענת על החומה שלי, מדובר על לוחות עץ, בנוסף הם זורקים לפח האשפה שלי, אשמח לדעת אם הדבר מותר, במידה ולא מה הם האפשרויות העומדות לרשותי?
עם עו"ד כדי להגשי תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שימוש ולהעביר לאחר ולכן כדאי שתפגשו עם עו"ד כדי להגיש תביעה נגד המהנדס ו/או השכנה להשתתפות או החזר שכר הטרחה ששילמתם למומחים אילו. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה