שלום, יש לי שאלה לגבי בתים פרטיים, מקווה שניתן לשאול פה. אנחנו גרים בבית פרטי בסימטה בה 4 בתים פרטיים. מדי המים של כל הבתים נמצאים בקדמת חצרו של השכן הראשון. החצר של שכן זה תחומה בגדר עם שער שעד כה לא היה טורח לסגור. לאחרונה התחיל השכן לסגור (אולי אף לנעול) את השער והיום קיבלתי מכתב מתאגיד המים כי לא ניתן לקרוא את מד המים. ברצוני לדעת מה אומר החוק על מצב זה. האם השכן מחוייב לאפשר גישה אל מדי המים בכל עת? השכן המתגורר כיום בנכס הינו שוכר (אם זה משנה). תודה רבה
בשטח פרטי, ואם אכן ככה אז בוודאי שהשכן מחוייב לאפשר גישה ואם מסרב אז עליך להפגש עם עו"ד ולהגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הבנין למשל כמו מעלית או חדר מדרגות, אז הוועד צריך לתקן ולשלם, אבל אם הליקוי הוא ברכוש פרטי של דירה מסויימת הרי שבעל הדירה צריך לשלם כי זה לא קשור לבניין עצמו אלא לרכוש פרטי. ...
המשך תשובה