בבעלותי דירה בקומה שנייה בבניין שלוש קומות. השכנה מתחתיי בקומה א' ביצעה שיפוץ והרחיבה את חדר המקלחת עח מרפסת כביסה. בנתה חיפוי גבס במקלחת שלה כולל התקרה. השאלה: האם נזקי מים שנגרמו לה כתוצאה מהצפת רצפת מרפסת הכביסה שלי ,כולל גם נזקי חיפוי הגבס? או רק נזקי טיח בתקרה שלה? ב. האם זה תקני לחפות חדר אמבטיה בגבס כולל תקרה? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שגם הפרה של דינים נוספים. כדאי כי עו"ד מטעמך ישלח לשכן שלח מכתב התראה לפני תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה