שלום, אנו גרים בשכונה שכולה בתים פרטיים והשכנים מגדלים את הכלבה הקטנה שלהם בחוץ באופן קבוע. היא נובחת ממש (!!) בכל שעות היממה ולא מאפשרת לשבת בחצר בלי לשמוע נביחות ובמיוחד לישון ללא אטמי אזנים. מה ניתן לעשות? תודה רבה.
להפגש עם עו"ד ולהגיש תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר גם בטלפון.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דרושים חוות דעת של מומחה בתחום רעש שמגיש לבית משפט חוות דעת עם גרפים של דציבלים ופירוט של השכלתו וניסיונו. במילים אחרות, אין טעם שתקרא חוקים אילו ודציבלים וכולי כי אנשים הדיוטות כמוני וכמוך לא מבינים ...
המשך תשובה