שכנים בקומה מעלי מתגוררים בשכירות. הם נוהגים להרעיש ובעיקר להקים צעקות במדרגות גם בחצות הלילה, לפני שהם סוגרים אחריהם את דלת ביתם השכור. אין התחשבות, אין בושה. הצעקות רמות ומבהילות. אין פיתרון. היש אפשרות להזהיר אותם כי אם לא ישמרו על שקט בשעות מנוחה, אפשר להוציא נגדם צו פינוי בתור שוכרים לא לפני שפונים לבעל הנכס שכך ייעשה? אנו סובלים הרבה. תודה.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעשות זה להנפיק מכתב מעו"ד שמזהיר את השכנים לאפשר איחסון סביר לכולם אחרת תוגש תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה