ביום ראשון בערב. השכנה שגרה מעלי יצאה עם עוד מספר אנשים מביתה אני גרה קומה מתחתיה .הייתי בגינה ומכיוון שאני מקוררת מאוד השתעלתי בקול רם מאוד. השכנה ראתה אותי מלמעלה ואומרת מה זה השיעול הזה .ככה משתעלים? בזלזול. כמה שניות אחר כך הוצאתי בקולות ליחה מהפה והיא אומרת בקול מזלזל. יופי עכשיו גם קולות? וכשהיא אמרה: מעניין לראות איפה אני אזרוק את הנייר עניתי לה בכעס שהיא אף פעם לא הלכה לבית חולים. כמה שעות אחר כך הסתבר לי שהיא יושבת עליו שבעה היא כל הזמן מדברת עם הבת שלה בקול שהיא תנקום בי. האם יש לה עילה לתבוע אותי? כשאני קוראת מה שכתבתי אני מבינה כמה זה מגוחך

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בבניית החומה וגם לפירוק וסילוק יחידות הדיור הבלתי חוקיות ו/או המפוצלות ככל ואין להן היתר. לכן אציע כי תפנו להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה