אני בועד של בית משותף. יש לי יחסים מורכבים ומסובכים עם שכנים שגרים מעליי. אתמול טיפס בן של בעלי הדירה על חלוני שממנו נשקף לחדר השינה. האם זה הסגת גבול, הטרדה וחדירה לצנעת. האם יש לך עצות? לפני שבועיים בעלת הדירה בקשה שהועד יגזום צמח אחר וזה נעשה. אני כתבתי מכתב לבן ולבעלת הדירה. האם יש לך עצות? איך אפשר להפסיק הטרדות שכנים? טלי שך

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עילות תביעה נפרדות, לרבות לפיצויים כספיים, צו הריסה ומניעה, הוצאת דיבה ולשון הרע. אתם צריכים לפנות להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה