שלום, יש ביננו ובין השכנים חומה משותפת. מהצד שלנו צמחייה מהצד שלהם הוצמד לקו 0 מבנה שהחומה היא הקיר שלו. התגלתה רטיבות בקיר שלהם והם דורשים שנחפור אצלנו בגינה ונאטום את החומה. שאלתי היא האם האחריות היא עליי? או שעליהם לאטום את הצד שלהם. לתשובה דחופה אודה. בברכה שירי

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שאלה משפטית אלא שאלה מה עלול לעשות אדם אשר אנוכי לא מכיר אותו. מבחינה משפטית אני יכול לומר שאם אתם חוששים כי האיומים יימשכו או יגררו לאלימות פיזית או מילולית נוספת הרי שכדאי שתפנו להפגש עם עו"ד כדי שי...
המשך תשובה