שלום לעו"ד פרץ רכב ישן חונה בחניה הפרטית של דייר, שהרכב לא במצב נסיעה וללא רישוי וביטוח והוא מלא סמרטוטים ושמט'אס, הדייר, אדם לא נורמלי, שצועק וכועס על כל מי שפונה אליו, (דיירים מספרים שביתו גם מלא בגדים ולכלוך), כך שאי אפשר לדבר איתו על הוצאת הרכב מהמקום, הבעיה המרכזית היא שאחד מחלונות הרכב שבור וכך מישהו יכול להשליך סיגריה ויכולה להיות שריפה, עוד יותר גרוע העניין הוא, שהרכב קרוב לפתח מצבור הגז בבניין. הייתה פניה למשטרה וגם לעירייה שלא הועילה. האם במקרה הזה צריכה להיות תביעה למפקחת לצו עשה או צריכה להיות תביעה לבית המשפט והאם וועד הבית הוא זה שצריך לפעול בנידון. תודה, חוליו

עם עו"ד. לא ברור מהפנייה למי שייכת החניה ובכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוסמכים לסייע לכם בנסיבות אילו ולכן מיותר לפנות. מה שצריך לעשות זה באמצעות עו"ד להנפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה