האם אוכל למצוא עו"ד באחוזים על נזקים שאנו צריכים לתבוע, שיפצו ללא היתר קיבלו היתר בדיעבד למרות ההתנגדות שלנו, גרמו נזק הבית רשום כבית משותף,, השאלה הנוספת למה צריך מפקחת על הבתים המשותפים אם הוועדה לא מתחשבת בסמכות של המפקחת , אם יש רישום שהקירות הם רכוש משותף ומצד שני הוועדה מחליטה שאין מניעה לאשר חוק פוגע בחוק , זכות לא מתקיימת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת. אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאל...
המשך תשובה