שלום לעו"ד פרץ אסיפה כללית החליטה ברוב על גביה מיוחדת מהדיירים בכדי לממן עו"ד לצורך הגשת תביעה נגד דייר בבניין. אותו הדייר שיודע זאת, לא מוכן לשלם, האם אפשרי לתבוע אותו שישלם את הסכום שהחליטה האספה הכללית, אפילו שזה בעצם גיוס כסף נגדו. תודה ובכבוד רב, מושון

שאלה נוספת ניתן גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עו"ד על מנת שיגיש בשמכם הליך דחוף לצו מניעת הטרדה מאיימת/צו הרחקה. בנוסף, ניתן להגיש תביעה נוספת בגין פגישה בחוק הגנת הפרטיות ולפיצוי כספי של 100,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם...
המשך תשובה