שלום. שמי אילת ואני גרה בדירה שכורה עם שותפה. לאחרונה יש בינינו אנרגיה לא טובה ואנחנו לא מסוגלות להמשיך ולגור ביחד. מצד אחד, זה חייב להיגמר בפרידה. מצד שני, אף אחת מהשותפות לא מוכנה לעזוב. אני עברתי לדירה לפניה והיא חתומה בחוזה מולי כאשר אני חתומה מול בעל הבית. האם אני יכולה לבטל את החוזה למרות שאין שם סעיף ספציפי כזה? מה עושים? תודה, אילת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כי מדירתו לא נגרם שום נזק או מיפגע או נזילה או מעבר מים לדירה אחרת. זאת אף בהנחה שהקמת הגגון היא חוקית. אם אינה חוקית, אז טיעוניך חזקים אף יותר. היות והגגון הותקן יש מאין, הרי שהשכן יצטרך למצוא פיתר...
המשך תשובה