שלום רב לעורכי הדין המכובדים. יש לי קיר משותף עם השכן שלי, אנחנו גרים בשורה של קוטג'ים ביישוב קהילתי. כבר כמה שנים אני סובל מרעשים קשים בלילות מצידו של השכן. הוא מפעיל טלוויזיה, משחק עם הילדים שלו, בקיצור החיים שלי גיהינום. אני נאלץ לישון עם אטמי אוזניים. התלוננתי בפניו כמה וכמה פעמים אבל לא אכפת לו. הוא אומר שזהו ביתו והוא יכול להתנהג בבית שלו בחופשיות כי זה חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. לא ייתכן שבגללו אני אאלץ לעזוב בית שגדלתי בו ואני גר במשך 40 שנה. איך עליי לנהוג? השכן הוא חדש בשכונה ונמצא פה שנתיים וחצי בלבד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת. אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאל...
המשך תשובה