שלום רב! אני מתגוררת בבניין בו אחד הדיירים זורק מדי יום מסטיקים לעוסים או סתם ניירות על מפתן דלתי. דבר זה נמשך שבועות ארוכים. הדבר החל בשל העובדה שהערתי לו על כך שהוא אינו משלם את דמי וועד הבית כבר למעלה מ 6 שנים. האם אני יכולה להגיש תביעה נגדו בתביעות קטנות על פגיעה בכבוד/השפלה/עוגמת נפש? ואם התשובה לשאלתי הראשונה היא חיובית, האם אני צריכה לתעד את מעשיו על מנת לזכות בתביעה? אודה על תשובתך המהירה. בברכה, עידית.
עילות לכאורה, ויש לנקוט בהליך משפטי. פורום התביעות הקטנות אינו מתאים. יש להגיש תביעה גם בגין אי תשלום ועד בית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עו"ד על מנת שיגיש בשמכם הליך דחוף לצו מניעת הטרדה מאיימת/צו הרחקה. בנוסף, ניתן להגיש תביעה נוספת בגין פגישה בחוק הגנת הפרטיות ולפיצוי כספי של 100,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם...
המשך תשובה