שלום, גרה בבנין 3 קומות, בקומה אמצעית. אצל השכן מעלי במרפסת השירות נתקעה יונה ומתה. ביקשתי שיפנה את הגוויה כי זה בשטח שלו. עד כה היו מספר בקשות ואפילו פניה לועד הבית לסיוע, אבל ללא הצלחה. בינתיים ישנו ריח נוראי שנכנס לתוך הבית שלנו וכינים שמגיעים לבגדים שלנו. כרגע סובלים מאלרגיה וזה משפיע עלינו בריאותית. מה עושים במצב כזה שלאחר מספר פניות והתעלמות קיבלנו סירוב לטפל במצב הזה? אך גורמים לו לפנות את הגוויה? למי פונים בנושא?

נוספת ניתן לפנות גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שכיחים מאוד בסכסוכי שכנים. עליכם לפנות לפנות להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה