שלום, אני גר בבניין דירות. השכנים שלי מבצעים שיפוץ בדירתם, במסגרתו הם מתקינים צנרת וניאגרה סמויה על קיר משותף (קיר של הסלון של 2 הדירות. הם החליטו להוסיף שם חדר עם שירותים ומקלחון). מדובר בקיר לבנים דק יחסית. האם הדבר חוקי? אני חושש מהרעש העתיד לבוא (לא לעניין לשבת בסלון ולשמוע כל הדחת מים), שלא לדבר על בעיות רטיבות. תודה

קבועות תברואה מצריכה היתרים, אפילו ללא קשר לבעיות הרטיבות. שוחחנו טלפונית ובכל עניין ניתן ליצור קשר טלפוני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
באחריות כל בעלי הדירות ביחד ולא שלך לבד. לגבי האיום, אם הוא ימומש וייגרם לך נזק בצורה של קונה פוטנציאלי ששינה דעתו בשל האיום, הרי שאז תהא לך עילת תביעה. ...
המשך תשובה