יש לי בעית רטיבות בקירות החיצוניים של הדירה וועד הבנין אינו מוכן להשתתף בהוצאות, בטענה שלאף אחד מדיירי הבנין אין כסף לשלם על הוצאה גדולה כזאת. בנוסף, נציגת הוועד אומרת שהיא לא מוכנה להתעסק בפרוייקטים גדולים כאלה ו"לרדוף אחרי הדיירים". האם יש דרך לכפות על ועד הבית השתתפות בתשלום ההוצאות? במידה ואחליט לשלם את כל ההוצאות בעצמי, האם יש לי זכות להפסיק את התשלומים לועד הבית עד שיקוזז כל הסכום? אם כן, האם עליי להנפיק לוועד הבית מכתב מעו"ד? תודה.
שכנים. בעיות רטיבות הינן בעיות שכיחות. ככל שהנזקים מקורם ברכוש המשותף או במעטפת הבניין, וועד הבית אחראי, ובוודאי שניתן לחייבו בתשלום עלות הטיפול, ע"י פנייה לערכאות שיפוטיות. עצם זה שלדיירים אין כסף איננה מהווה הגנה בעבורם. אין לך זכות להפסיק תשלומי וועד בית ועליך לנקוט בהליך משפטי. ניתן, אך אין חובה, להנפיק מכתב מעו"ד בטרם הגשת תביעה. בכל שאלה נוספת הינך מוזמנת ליצור עימנו קשר טלפוני. בברכה, משרד עורכי דין עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נדמה שזה לא חוקי. הסיבה לכך היא שמדובר בתחזוקה של רכוש משותף לכולם ולכן כולם צריכים להשתתף בהכל, וזה ממש לא רלבנטי שבמקרה זה עובר בשטח שלך, ולכן, בהתאמה, אתה לא צריך להיות מקופח כתוצאה מכך. ...
המשך תשובה