אני משכירה דירה ויש תלונות חוזרות ונשנות מצד השכנים על הדייר שלי, שלטענתם עושה רעש בשעות הלילה ומזמין אורחים שנראים חשודים ומסוכנים. דיברתי מספר פעמים עם הדייר בחומרה והדבר לא עזר. מה עליי לעשות כדי שזה יפסק? הצעתי לדיירים לפנות למשטרה אך הם מסרבים מהחשש שהדייר יתנקם בהם.

לדייר שלך מכתב התראה חמור בעניין ואם הדבר לא יעזור אז יגיש תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לשיחה עימו אחרת זה עלול להוות האזנת סתר. אסור לך לצלם דלת כניסה של השכן. יתירה מכך, מצלמה כזו לא תסייע לך ממילא להוכיח לבית משפט כי הרעש הוא בלתי חוקי ומה שצריך למטרה זו זה חוות דעת מומחה אקוסטיקה שכו...
המשך תשובה