2 דיירי הבניין הגישו כתב תביעה נגדי עס 4000 שח חוב מיסי ועד לשנים 12-15. בקשתי לדחות מ2 סיבות. סמכות עניינית ושהם לא יכולים לתבוע כאנשים פרטיים. בית משפט ביקש תגובתם. כמו כן אין לי אסמכתאות מהשנים הללו במידה ואצטרך להוכיח. בכתב התביעה אין פירוט, אין דוח, מה עלי לעשות?

עם עו"ד על מנת שלכל הפחות ינסח בעבורך את כתב ההגנה. קשה להשיב על שאלותיך לאור נתונים חסרים. בכל ענין אחר ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מומחה מטעם הערכאה השיפוטית והוא שיקבע מהי הדרך הטובה ביותר לפתרון הבעיה. בעיקרון ולכאורה ניתן לטעון כי מי שעשה קו ביוב פרטי הוא שמלכתחילה פעל באופן חד צדדי ואסור לקחת החוק לידיו. יש אף חובה על בעל דיר...
המשך תשובה