מכרתי את דירתי שהייתה שלי שנתיים בערך. ותשלומי הועד שולמו. קיבלתי אישור מועד שאין חובות. כעבור שנה המנקה שעבדה בבניין ב 15 שנים האחרונות הגישה תביעה וזכתה. כל דייר אמור לשלם סכום מסוים בגין זכויות שלא שולמו לה. הקונים פנו אלי בדרישה לשלם את הסכום. מה אומר החוק? כאמור הדירה נמכרה ב 2017 והתביעה הוגשה שנה וחצי אחרי. תודה רבה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שאף הינה מחיבת ואולם דייר שחש כי נפגע יכול לעתור לבית משפט על מנת שיכריע בענין ואולי התוצאה בסוף תהיה קביעה של זמני פתיחה וסגירה. לגבי השאלה השניה- ייתכן שכן. אין לי תשובה וודאית. צריך לציין כי אין ...
המשך תשובה