שלום, בדירה של סבתא (פנסיונרית) יש רטיבות חמורה בתקרה בחדר השירות שממשיכה לקיר. הרטיבות ככל הנראה נובעת מבעיות צנרת של השכן מלמעלה. בפנייה לאותו שכן (שהוא גם ועד הבית)* לא מוכן לשפץ והצהיר שלא ישתתף בהוצאות השיפוץ כלל. השאלה שלי היא מה נית לעשות ומה התהליך המקובל במקרים מסוג זה?

שאלה ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היערות. כן תיארת פה עוולה נוספת לפיה השכן הלאים שטח משותף של הבניין לטובתו שלו בלבד. עליך לפנות להפגש עם עו"ד על מנת שינפיק לשכן מכתב התראה ואז תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה