עו"ד נכבד. אני מכהן בועד הבית בבנין משותף. בתוך הדירות עובר אנכית צינור ביוב חיצוני באחת הדירות הסתמנה רטיבות בתקרת המרפסת סביב הצינור הנ"ל. הדייר תיקן הנזילה ומבקש החזר כספי מהועד. האם צודק הוא בבקשתו? מודה לך מראש על תשובתך
איני יכול להשיב עליה כפי שנשאלה. בברכה, עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חובה לתחזק את שטחו באופן כזה שמשטחו לא נגרם לך נזק או מטרד ואם אינו מקיים חובה זו אז לכאורה אתה רשאי לתבוע אותו בגין נזקיך וגם לצו שיחייבו לגזום ו/או לנקות על חשבונו. בכל שאלה ניתן גם טלפונית. ...
המשך תשובה