וועד הבית קבעו לפנות מארון כיבוי אש את הדברים קבעו עד תאריך מסיום. ארבעה ימים לפני התאריך לקחו את הדברים שהיו שמה בלי לדבר איתי. יום אחרי זה רציתי לפנות הם לקחו הכל וזרקו לזבל. שאלתי למה לא התקשרתם אלי הייתם שמים ליד הדלת שלי. אבל הם החליטו לזרוק לפח הזבל. איך עלי לפעול נגד וועד הבית. תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עילות תביעה ולכן עליך לפנות להפגש עם עו"ד בדחיפות כי זמן עובר משמעותו שאתה עלול לקפח את הזכויות שלך. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות טלפונית ...
המשך תשובה