וועד הבית קבעו לפנות מארון כיבוי אש את הדברים קבעו עד תאריך מסיום. ארבעה ימים לפני התאריך לקחו את הדברים שהיו שמה בלי לדבר איתי. יום אחרי זה רציתי לפנות הם לקחו הכל וזרקו לזבל. שאלתי למה לא התקשרתם אלי הייתם שמים ליד הדלת שלי. אבל הם החליטו לזרוק לפח הזבל. איך עלי לפעול נגד וועד הבית. תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מסופק אם קיימים או אם בכלל אפשר לקבלם ולכן קיימות לכן מיספר רב של עילות תביעה לרבות כספית ונזיקית וכן לצווי הריסה והשבת המצב לקדמותו ועליכם לפנות להפגש עם עו"ד. בכל שאלה נוספת ניתן ...
המשך תשובה