אנו גרים בביניין בו 14 דיירים. לחמישה דיירים חניה רשומה בטאבו ואנחנו בינהם (עברנו לביניין לפני כשנה). לביניין 3 חניות משותפות. לאחרונה רכשנו רכב נוסף ולפיכך אנו מחנים אותו מידי פעם באחת מתוך 3 החניות המשותפות. אחד מן הדיירים פנה אלינו בטענה כי יש הסכם שהוחלט על ידי ועד הביניין ומוסכם על הדיירים כי מי שיש לו חניה בטאבו אינו רשאי לחנות בחניות המשותפות (ציין כי ניתן להגיש בקשה לועדה מחוזית/טאבו -לא ברור- על מנת לאשר זאת באופן פורמאלי). השאלות הינן: 1. האם הדיירים יכולים למנוע מאיתנו להחנות את רכבנו? 2. האם אכן קיימת ועדה או אופציה לקבוע הסכמה שכזו בתקנות הביניין? 3. במידה ואינם יכולים למנוע זאת כיצד ניתן לגבות זאת? האם יש הפניה לחוק כלשהו מסוג "כל הקודם זוכה"? תודה מראש
דרושה בדיקה פרטנית ולגופו של עניין. בברכה, עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה