שלום רב, נציג הוועד עבר על דיני לשון הרע פגע בי מאוד בלשון המעטה והוסיף ופרסם ברבים. האם הגשת תביעה היא נגד נציג הוועד בלבד שכשל בלשונו או גם נגד כלל הדיירים שמרגע שנחשפו לדברי הרוע לא קמו ודרשו את התפטרותו מיד? ובכך הם לוקחים על עצמם אחריות ואשמה והופכים להיות כבולים ושותפים ללשון הרע כאילו ביצעו בעצמם את העוול כלפי? תודה רבה

שאלה אחרת ניתן ליצור קשר טלפוני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נסיבות, שלא ניכנס אליהן כעת. תנסה להקל כמיטב יכולתך בגבולות הסביר. אם תקבל תביעה או מכתב מעו"ד, תפנה שוב. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה