שלום רב, נציג הוועד עבר על דיני לשון הרע פגע בי מאוד בלשון המעטה והוסיף ופרסם ברבים. האם הגשת תביעה היא נגד נציג הוועד בלבד שכשל בלשונו או גם נגד כלל הדיירים שמרגע שנחשפו לדברי הרוע לא קמו ודרשו את התפטרותו מיד? ובכך הם לוקחים על עצמם אחריות ואשמה והופכים להיות כבולים ושותפים ללשון הרע כאילו ביצעו בעצמם את העוול כלפי? תודה רבה

שאלה אחרת ניתן ליצור קשר טלפוני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שגרם לנזק הרי שמכאן נובע כי העלות היא עליכם. לגבי השאלה השניה- תלוי באיזה צינור מדובר והיכן הוא אמור להיות ממוקם לפי תוכניות הבניין והמפות והתשריטים. ...
המשך תשובה