בתקרה של קומה עליונה בבית משותף היתה כנראה רטיבות מהגג, כי יש כתמים על התקרה בדירה. ללא קשר יש גם מקומות שאין חשד לרטיבות שבהם צבע התקרה בכללי מתפוצץ - נראה שצבעו צבע על צבע. כמובן ואין עוררין שעל ועד הבית לדאוג לאיטום הגג. השאלה מי אחראי לתקן את הנזק בתקרה בתוך הדירה? האם כל דיירי הבניין באמצעות כספי ועד הבית או בעל הדירה?

צריך לשלם על התיקון גם אצלך בדירה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל הרכוש המשותף בבניין ככה שהוא תקין, מתפקד ולא מסכן דיירים ואורחים. מטפים, גלאי עשן הם עניינים של חיים ומוות וגם בנזילות אין להקל ראש. תפקיד הועד הוא לזמן אסיפת דיירים ואם צריך אז להעלות להצבעה הגדלת...
המשך תשובה