פניתי בקבוצת הדיירים לקבל מאזן 31.12.19, כל שנה הוועד מפרסם בעקבות דוח רו"ח לשנה. ביקשתי כרטיסים של הוצאות - מעלית ודפי בנק וצילום פירעון השיקים שיצאו, תשובת הבנק "המחשב התקלקל". נשלח דוח אקסל עם הוצאה כללית המחולקת ל-12 חודשים שווים - לא נותן שום נתון לגבי מה ההוצאה החודשית בכל חודש בשנת 2019. הוועד מסרב. מה הזכויות שלי?

כדאי שתפגש עם עו"ד שינפיק מכתב אזהרה לפני תביעה ואז תביעה. בכל ענין אחר אפשר גם טלפוןנית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בחשמל וללא תשלום כלשהו. תבקש את כספך חזרה. אם לא מחזירים לך כספך כן צריך לתת לך קבלה ואולם לא הייתי מציע לך להקים מהומה רבתי על ענין כה פעוט. המדובר בשכנים שלך, אחרי הכל ...
המשך תשובה