חברת הגז קיבלה התראה להפסיק שימוש בצובר גז בשל מיקום לא לפי התקן. הם הציעו לנו מיקום תקין אחר לבלונים. אין אפשרות למקם צובר במקום אחר. חלק מהדיירים לא מסכימים למיקום שהם הציעו. מצד שני, אין מקום תקני אחר. אפשר להתקין את הבלונים ללא הסכמת הרוב? אחרת ניאלץ לוותר על הגז. תודה

עם עו"ד ולהראות לו מיסמכים. בכל ענין אחר ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מדובר ברעש בדציבלים אסורים ו/או מתמשך הרי שתוכלו לפנות להפגש עם עו"ד ולהגיש תביעה מתאימה. רצוי לפני כן לפנות בעל פה וליידע את הנתבעים הפוטנציאליים כי אם הרעש יימשך הרי שתאלצו להגיש תביעה. בכל שאלה נוס...
המשך תשובה