המנקה של הבניין פוטר לאחר שנים רבות שעבד בבניין, וכעת הוועד אוסף עבורו פיצויי פיטורים מכלל הדיירים. אני שוכר דירה בבניין פחות משנה ואני מאמין שפיצויי פיטורין הן הוצאות שנזקפות על שנים עברו ולכן לא ייתכן ששוכר חדש יידרש לשלם על מחדליו של הוועד לצבור פיצויי פיטורים לאורך השנים. מה אומר על כך החוק או הפסיקה?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
התשובה קצת יותר מורכבת. באופן עקרוני ותיאורטי, אתה צודק. ואולם מן הבחינה המעשית, יהיה קשה להוכיח כי דירה פלונית ספציפית מתוך ה"טור" המדובר היא שהשליכה מגבונים, ככל שמשפחה זו תכחיש זאת. ...
המשך תשובה