אצלנו ישנו מתחם בריכת שחייה וחדר כושר המשותף ל-2 בתים משותפים. לכל בניין ועד משלו ולנושאים משותפים כמו הבריכה יש כינוס של 2 הוועדים של 2 הבניינים. אם רוצים לאפשר לנכדים של הדיירים להשתמש בבריכה כאשר כיום השימוש רק לדיירי הבניינים והנכדים לא גרים בבניין מי ואיך ניתן לשנות את התקנון?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מנת שינפיק מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה, כי לכאורה העלית פה עילת תביעה. ייתכן שיש צורך אף במכתב נוסף לועד הבית. בכל שאלה אחרת, ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה