שלום לעו"ד, כידוע ישנה תופעה של האכלת חתולים, מאכיל החתולים שגר בבניין עושה זאת אמנם מעבר לגדר הבניין, אבל המון חתולים עולים על הרכבים שנמצאים בתוך החניה של הבניין ומלכלכים את הרכבים יום יום. האיש לא מוכן להזיז את מקום האכלה. האם את התביעה נגדו אפשר למסור למפקחת או שזה עניין לבית המשפט? בתודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
משפטי אלא לייצוג משפטי ולכן עליך לפנות להפגש עם עו"ד מומחה בתחום סכסוכי שכנים. בינתיים- אל תסכים לדבר ואל תדבר או תתכתב עם השכן על מנת שלא לקפח את זכויותיך. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית. ...
המשך תשובה