לאימי יש דירה שאותה היא משכירה בקומה הראשונה. הדיירת מהקומה העליונה דורשת מכל בעלי הדירות בבנין להשתתף בעלות (1000 ש"ח לכל דירה )שיפוץ הגג עקב נזילות (היא מתגוררת בקומה העליונה). האם התשלום לא מתחלקת לפי הקומות? כלומר אם הדירה שלנו לא קרובה לגג האחוז היחסי שאנחנו צריכים לשלם לא אמור להיות קטן?האם מחובתי להשתתף בתשלום זה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
להגיש תביעה באמצעות עו"ד לצו הרחקה/מניעת הטרדה מאיימת. ניתן גם להגיש תביעה כספית נזיקית. בכל שאלה נוספת ניתן לצור קשר גם בטלפון ...
המשך תשובה