השכן התקין בביתו ראוטר אלחוטי בעוצמה חזקה. אנחנו כל בני המשפחה רגישים לקרינה זו. זה מתבטא בכאבי ראש, סחרחורות, חולשה וכו'. שלושה שכנים אחרים הסכימו לנתק את הראוטר בלילה או בכלל. השכן הזה לא משתף פעולה. מה אפשר לעשות? חיינו אינם חיים. הסבל קשה.
בפסיקת בתי המשפט. לי נראה כי עליכם לפנות למשרד עו"ד. בברכה, עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
להפגש עם עו"ד על מנת שישלח לשכן מכתב התראה ואזהרה. אל תחתמי לשכן על כלום. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה