שלום רב. לאחרונה שתלו לנו גינה חדשה מתחת לבניין, הדיירים לא ביקשו או היו מעוניינים בה וכעת מבקשים מאיתו לשלם. אנחנו לא מעוניינים ורבנו ממש עם וועד הבית ובעל הדירה בפנטאוז שהיה אחראי על הנזק הזה. מה עושים?

של גינה קיימת, הרי שנדמה כי מדובר בשידרוג ולא בשמירה על המצב הקיים ולכן נדמה כי אין חובה להשתתף בעלות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
להגיש תביעה באמצעות עו"ד לצו הרחקה/מניעת הטרדה מאיימת. ניתן גם להגיש תביעה כספית נזיקית. בכל שאלה נוספת ניתן לצור קשר גם בטלפון ...
המשך תשובה