שלום, שוכר דירה שלידי מרעיש מאוד. כל הפניות אליו ולמשכיר הדירה לא עזרו. האם עלי לתבוע את השוכר, המשכיר או את שניהם? כנגד השוכר יש לי גם טענות נוספות כמו חדירה לתחום הפרטיות ע"י התקנת מצלמות ועוד. האם אני יכול במסגרת אותה התביעה (במיוחד אם אפשר לתבוע גם את המשכיר) לתבוע גם בגלל זה ולהפריד את מרכיבי הפיצוי המבוקש ע"פ נושא? תודה

רק הוא אחראי אישית. המשכיר אינו אפוטרופוס של השוכר ואינו אחראי לעוולות הנזיקיות או הפליליות של השוכר. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בשטח האווירי. חייבת להיות פלישה והסגת גבול של הענפים של העץ של השכן אל תוך השטח הפיזי ששייך לך. אם זה המצב, הרי שקיימת עילת תביעה ואתה צריך לפנות ולהפגש עם עורך דין. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה