שלום רב, לפני כ3 שנים שכנים שלי שמו מזגן מעל סלון וחדר שינה שלי העונה זה עושה רעש נורא (מזגן לכל שכנים במקום מיוחד רק אצלהם זה עם פנים לרחוב). פניתי אליהם עם פתק ביקשתי שאטפלו ברעש, אף קיבלתי קללות מה אני יכולה לעשות??? אני לא מסוגלת לשון מרעש. תודה רבה
להגיש תביעה. בברכה, עורך דין עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מוסמכים לסייע לכם בנסיבות אילו ולכן מיותר לפנות. מה שצריך לעשות זה באמצעות עו"ד להנפיק לשכנים מכתב התראה לפני תביעה ואז במידת הצורך תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן לצור קשר גם טלפונית ...
המשך תשובה