חצר האחורית של הבניין המשותף, נגישה לי ולדייר נוסף בקומה, אי חלוקת החצר בין הדירות גורם לסכסוכים ומריבות, האם הנני רשאי לבנות גדר שתחצוץ בין החצר שמול דירתי לחצר שמול דירת שכני בקומה, מדובר על חצר שלמעשה של כל הבניין אך אין גישה אלא לשני הדירות שבקרקע, בניית הגדר תמנע איבה בהמשך ואולי תביא לשלום במקום (כך תקוותי). מה לעשות?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אתה צריך בדחיפות לפנות להפגש עם עו"ד. אל תשכור בשלב זה אף איש מקתצוע ואל תשלם לו דבר אלא כאמור תפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ. ...
המשך תשובה