שלום רב, לשכנה מעל יש מרפסת לאורך הסלון וחדר השינה שלי, מזה שנים שהנני סובלת מרטיבות ( לא עיבוי) שנגרמת כתוצאה מהמרפסת, פניתי מס' פעמים ונענתי ב"נטפל". לאחרונה התקנתי מזגן בדירתי בקיר משותף, הדבר לא מצא חן בעיניה ולכן מסרבת לטפל ברטיבות עד שלא הזיז את המזגן. האם מותר לה לקשור בין הדברים? ומה עדיף לתבוע דרך עו"ד, או דרך המפקח על הבתים המשותפים? אודה על תשובתך בהקדם.
בככל העניין שלכם נופל לטיפולו. בכל שאלה נוספת ניתן להשיגי גם בטלפון. בברכה, עורך דין עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ייצוג. פורום זה אינו נותן ייעוץ ביחס להליך תלוי ועומד שמתנהל בבית משפט ובטח שלא לגבי ניהול ההליך שכן אנוכי איני מכיר את התיק. ...
המשך תשובה