שלום, שמתי באישור נציג ועד הבית חפצים אישיים (ציוד להתעמלות לגיל הרך) במחסן בבנין בה גרה סבתי (הנ"ל עקב היותי בחופשת לידה ואיני עובדת) הגעתי לסבתי, ירדתי למחסן וראיתי שאיו חפצים - שאלתי את נציג הועד וזה מסר זרקתי הכל לרחוב. (מדובר בנציג נוסף שלא עניין אותו שקיבלתי אישור מנציג הועד השני) מיותר לציין שלא קיבלתי התראה או עדכון כלשהו ונגרם לי נזק רב האם אני יכולה לתבוע את נציג הועד כאדם פרטי שגרם לי נזק אישי? תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אני מציע לך לקבוע פגישה אצל עו"ד כדי שיגיש תביעה מתאימה. למרבה הצער מטרדי רעש הם שכיחים. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה